عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

LINK

اسپارک الکترونیک
Spark Electronic
باران عشق
Mahdiba مرغ مینا
پرنده سخنگو شهر عشق
عاشقانه ها کتاب الکترونیکی
کتابخانه مجازی کتابهای ممنوعه
صفربوک کتابهای کمیاب
0BOOK کتابهای ماندگار
0BOOKصفربوک
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خلاصی  از شر موهای زائد با ترکیبات  موثر خانگی

 ترکيبهاي خانگي موثر براي از بين بردن موهاي زائد

ترکيبهاي خانگي موثر براي از بين بردن موهاي زائد

 

ایکیو وان/ موهاي زائد بدن ، مشکل هميشگي بسياري از خانم ها است‎ موهاي زائد بدن ، مشکل هميشگي بسياري از خانم ها است.

همه خانم ها به دنبال روش هايي براي از بين بردن موهاي زائد بدن خود هستند موهاي زائد بدن ، مشکل هميشگي بسياري از خانم ها است. همه خانم ها به دنبال روش هايي براي از بين بردن موهاي زائد بدن خود هستند و براي اين کار راه هاي زيادي  مانند ليزر، وکس و ... استفاده مي کنند که تمامي اين روشها مضراتي هم براي پوست دارد.

به جاي اين کار مي توانيد موهاي زائد روشهاي طبيعي خانگي از بين ببريد.  وجود موي ناخواسته چه روي گونه‎ها، پيشاني، بالاي لب يا چانه مي‎تواند باعث شود زنان احساس جذاب نبودن و ظاهري غير زنانه داشته باشند. گر چه داشتن موهاي ريز روي صورت طبيعي است ولي موهاي ضخيم، درشت و بيش از حد واقعا مي‎توانند آزار دهنده باشند.

دلايل زيادي براي وجود موي بيش از حد در صورت وجود دارد از جمله موارد ارثي، فعاليت غير معمول غده تيروئيد و غيره.  جدا از چيدن موها و استفاده از کرم‎هاي از بين برنده مو و اصلاح صورت، بسياري از زنان از ليزر براي از بين بردن موهاي ناخواسته‎ي صورت استفاده مي‎کنند. گرچه اين روش‎ها مزايا و معايب خاص خودشان را دارند. علاوه بر اين، بسياري از اين روش‎ها دردناک هستند و تنها راه حل‎هايي موقتي به شمار مي‎روند.

بنابراين بهتر است از اسکراب‎هاي طبيعي براي از بين بردن موهاي صورت استفاده کرد. اسکراب‎هايي هستند که با استفاده از موادي که در خانه وجود دارند خيلي سريع آماده مي‎شوند. اين اسکراب‎ها دردناک نيستند و اکثر اسکراب‎هاي طبيعي داراي اثر طولاني مدت هستند. همچنين به پوست شما آسيب وارد نمي‎کنند.   اسکراب آرد نخود  شما مي توانيد يک خمير اسکراب طبيعي بسازيد که رويش مو را روي بدنتان کم کند.

آرد نخود (بهتر است نخودها را خودتان آرد کنيد تا از آن مطمئن باشيد) را با کشک مخلوط کنيد و چند قطره روغن مورد علاقه خود مثل زيتون و يا جوجوبا مخلوط کنيد و يک خمير نرم تهيه کنيد. اين خمير را روي پوست بدنتان به خصوص جاهايي که مو رشد ميکند مثل پا و دست بماليد و بگذاريد خشک شود بعد که در حال خشک شدن بود با کف دست آرام آرام ماساژ دهيد تا حالت لايه‌برداري از پوست شود.

 ترکيبهاي خانگي موثر براي از بين بردن موهاي زائد

تاثير اين اسکراب را خيلي خوب ميبينيد اگر هفته‌اي ۲بار اين کار را انجام دهيد بعد از چند هفته متوجه کاهش رويش مو و ضعيف شدن ريشه‌هاي مو مي‌شويد.     درمان موهاي زائد   همه خانم ها به دنبال روش هايي براي از بين بردن موهاي زائد بدن خود هستند‎    اسکراب جوي دو سر براي از بين بردن موي زائد صورت  جوي دو سر داراي يک بافت دانه‎اي است که باعث مي‎شود يک لايه بردار عالي باشد.

برخلاف اسکراب‎هاي موجود در بازار که باعث به خارش افتادن، قرمزي و خشک شدن پوست شما مي‎شوند، جوي دو سر به دليل دارا بودن آنتي اکسيدان، رفتار دوستانه‎اي با پوست دارد و باعث کاهش سرخي مي‎شود. شما مي‎توانيد با ترکيب نصف قاشق چايخوري جوي دو سر آرد شده با ديگر مواد طبيعي نظير آب ليمو (6  تا 8 قطره ) و عسل ( يک قاشق غذاخوري ) اين اسکراب طبيعي را درست کنيد. اين ترکيب را به آرامي روي صورت خود در حرکتي دايره‎اي (2  تا 3 دقيقه ) بماليد. مطمئن شويد که عليه جهت رشد مو صورت خود را ماساژ مي‎دهيد.

اين اسکراب را 2 تا 3 بار در يک هفته استفاده کنيد تا پوستي شاداب و نرم داشته باشيد.    خمير عسل و ليمو  اين راه بيشتر براي از بين بردن موهاي زائد صورت مفيد است. ۴ قاشق چاي‌خوري عسل را با يک عدد ليموي تازه مخلوط کنيد و خوب هم بزنيد تا حالت خميري و چسبندگي پيدا کند. و خيلي آرام در جهت رويش موهاي صورتتان بماليد و بگذاريد ۱۵ دقيقه روي صورت بماند.

با آب ملايم و ولرم بشوييد اين کار را هفته‌اي دو تا سه بار انجام دهيد نه تنها از شر موهاي صورت راحت مي‌شويد بلکه صورتي شفاف و پوستي لطيف و زيبا خواهيد داشت. تاثير ليمو و عسل براي سفيد کردن پوست صورت و شفافيت  آن هم  براي همه ثابت شده است.    اسکراب شنبليله و ماش سبز براي از بين بردن موهاي زائد صورت  شنبليله علاوه بر اينکه مي‎تواند بسياري از مشکلات سلامت موجود در زنان را رفع کند، يک گياه درماني عالي نيز براي درمان hirsutism (رشد موي ناخواسته شبيه به مردان روي صورت زنان) به شمار مي‎رود.

 

 ترکيبهاي خانگي موثر براي از بين بردن موهاي زائد

 

در اين شرايط، رشد مو در زنان نظير مردان مي‎شود. اگر مي‎خواهيد تنها موهاي ناخواسته‎ روي صورت را از بين ببريد، در قسمت‎هاي مساوي پودر ماش سبز و پودر شنبليله را با هم ترکيب و با آب مخلوط کنيد تا يک ترکيب خمير مانند به دست آيد. اين خمير را به صورت يکنواخت روي صورت خود به کار ببريد و اجازه دهيد به مدت 15 دقيقه خشک شود. زماني که خشک شد، به آرامي پوست را با استفاده از يک پارچه‎ي خشک نرم بماليد، تا خمير از پوست صورت پاک شود. با استفاده‎ي منظم از اين اسکراب، مي‎توانيد از دست موهاي صورت خود خلاصي يابيد. 



:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :